fredag 15 januari 2010

Linda har nu slutat röka , är otroligt stolt över mig själv. Har bara varit rökfri sen typ 12 i dag men det är ett framsteg. Ska bli skönt att slippa ovanan. Mycket friskar kommer jag säkert bli under dom där 10 kilorna jag kommer lägga på mig eftersom jag kommer stoppa allting jag kan i munnen under dom värsta sugen. Har ett plåster på också. Det svider bara, och kliar, ja fan vad det kliar

I dag gjorde jag en fasanfull upptäckt. Mina råttor har löss. Trodde jag skulle dö. Så nu är dom stronghold behandlade och råttrummet städat. Så nu är dom skit sura, men det är något jag får ta. Dom brukar inte vara lyckliga över städning av buren. Dessutom har jag haft dom under en lampa i dag och pillat dom i pälsen och fjompat runt, så dom har all rätt i världen att hata sin mamma idag.

Men jag ska snart in och charma dom små långsvansarna. Har man tur kanske man får någon liten puss innan kvällen är slut.

Nej nu är det ett avsnitt av Greys som gäller och sedan lite mat kanske, pasta och pasta sås. Det mest komplicerade jag kan komma på. Nej ajg lyckades med renskav för några dagar sedan. Det smakade inte riktigt vad jag ville att det skulle smaka men jag var nöjd iallafall.

Sucka inte åt mig, matlagninge är skit tråkigt och jag finner det onödigt att stå och fjanta i köket, råttorna ska ha sin mat sen är jag dödstrött på matlagning.
Kan inte förstå att min pappa skrivit kokböcker, jag har inte ärvt någon matkunskap alls av honom.
Men enligt mamma är jag adopterad från trollen så det kan ju vara det.

Nej nu har ja inte tid med er längre.

Inga kommentarer: