söndag 17 januari 2010

I går hade jag så hemskt ont i magen att jag var tvungen att åka in. Cystan hade spruckit lite och läcker. Så det var därför det gjorde ont. Skit skönt. Så nu är det ett par dagar med värk sen ska det ge med sig. Vart sjukskriven en vecka till. Blandade känslor inför det, jag behöver det. Men jag vill det inte. Men det blir säkert bra. Sen hoppas jag att jag får jobba ett par dagar innan det är dags att åka till spanien, skönt är det att jag slipper cystan där nere.

Har ju slutat röka, det fick mindre bra. I går så hade jag nicotinplåster men kunde inte låta bli ciggen när det gjorde så förbannat ont så det slutade med att jag kräktes. Inge vidare.

Men nu är jag hemma, ska duscha sen ska jag krypa ner i sängen och mysa.
Råttorna fick bara barnmat i går eftersom jag skulle åka in. Så det satt en liten ledsen Crack the rat och stirrade på mig nu när jag kom hem. All mat var uppäten. Dom hade torrfoder kvar, men det är tydligen äckligt. Så hon fick lite vindruvor och pasta att fylla ut magen med tills det är dags för mat igen. Liten råtta vart glad råtta. Sen låg hon bara i hängmattan och så fort jag tog i henne så började hon ploppa som en galning och knisslade med sina tänder, Så söööt.

I dag blir det pizza till middag i brist på annat. Blir nog en lugn dag i dag men massa sova och vila, det är ju ändå söndag och efter gårdagen behöver jag det

Denna vecka ska jag bara sova och ta det lungt och börja förbereda inför spanien.

:)

Inga kommentarer: