onsdag 13 januari 2010

Ingen lugn dag i dag
Men en bra kväll.
Bunkrade upp för dubbelavsnitt av paradise hotel. Godis och glass. Crack the rat och Fearless fick självklart vara med i sängen också. Så dom fick lite sallad och torrfoder på en bricka.
Mys pys. Råttorna hade dock andra åsikter om vad som var mysigt. Min glass skulle dom ha och mitt godis med. Så det slutade med att jag satt och låtsades käka deras sallad. Då passade det med sallad. Så min glass smälte :(
Dock somnade Crack the rat under täcket lagom till Paradise var slut. Fearless tröttnade efter ett tag hon med, så hon ängnade resten av tiden att släpa runt på en kudde.
måste dock gömma alla spår efter råttornas framfart tills juan kommer hem. Han uppskattar inte sallad och rått kiss i sängen.
Så nu har råttorna fått återvända till sitt rum och jag ska lägga mig i sängen med min bok och äta upp resten av godiset.
I morgon är det smärtkliniken och läkar besök som gäller, självklart är det ett par timmar imellan besöken så jag får väl våldgästa någon stackare i nyköping.

Nej men nu blir klockan mycket..
Linda trött, Linda sova nu

Inga kommentarer: