torsdag 28 januari 2010

Gran Canaria i dag

Japp då var det dags. Har inte riktigt fått in den där känslan av att jag ska åka i dag. Kanske beror på att jag tror att det kommer bli förseningar så in i helvete tack vare det vackra vädret. Men kollade flygen nu och det är bara ett plan som är försenat i dag. Så jag är väldigt lättad och glad. Men jag föreställer mig det värsta som vanligt.

Nu ska jag duscha och packa ner det sista, kolla att allting är klart här hemma. Sen blir det äta mat i nyköping och sen bär det av mot flygplatsen. Måste säga att jag är sjukt lättad övar att vi flyger härifrån och inte Arlanda, orka åka dit. Så om 12 timmar så ska vi vara framme.

Längtar tills jag ser marken försvinna under oss när vi lyfter. Längtar ännu mera tills vi får gå av på ett varmt och trevligt ställe.

Världen här kommer Linda..

And off we go

Inga kommentarer: