torsdag 4 februari 2010

Spanien

Då har man varit i spanien.

En resa med blandade känslor.
Vi gillade inte hotellet så mycket. Tyckte det sög ganska hårt, men vi trivdes väl mer och mera för varje dag. Tyvärr lyckades vi komma dom dagarna då det var en stor storm på ön. Så det har regnat och åskat en hel del. Men vi överlevde det också. Saknade dock Juan och råttorna och katterna ganska mycket. Är en person som ska vara hemma för att trivas. Jag uppskattar mina saker och min lilla famlij alldeles för mycket för att kunna njuta riktigt mycket när jag är i från dom. Så tankarna var lite överallt i världen kändes det som.

Sen har vi min underbara mage som självklart bestämde sig för att fucka ut där nere. Så det vart ett läkarbesök. Ny cysta hittade. Underbart. Dock 3.5 cm stor denna gång. Fick med mig en ultraljudsbild hem, ser inge vidare trevlig ut.

Men i det stora hela har det varit en bra vecka. Har faktiskt lyckat få lite sol också.

Nu är jag glad att jag är hemma hos dom jag älskar igen. Vill inte åka härifrån i första taget.

Sen vill jag bara berätta att jag ska på anställnings intervuj nästa vecka. Håller tyst om vart tills ja vet något. Men om jag får det jobbet så kommer jag skrika högt för det är ett jobb jag verkligen har velat ha ett bra tag. Så håll tummarna nu Sverige.

Nu ska jag in ohc natta råttorna för första gången på en hel vecka. Sen krypa ner i min säng och sova.

Över och ut

Inga kommentarer: