lördag 29 maj 2010

nya tag igen

ja nu är det nya tag för bloggen igen. Har gått och köpt mig en liten laptop. Så nu kan jag ju skriva lite mera. Skäms lite för att jag lagt ut så mkt pengar på en data. Men samtidigt behöver jag en och jag känner att jag kan unna mig den. Klarade TYA kortet i går. Är stolt över mig själv. Så nu blir det ratta truck på jobbet. Underbart.
Blir lite lättare då.
I går vart det krogen.Var inte så mkt folk men vi hade kul i allafall. Har dock lite jobbigt med skallen i dag. ´Det är väl åldern ;)
I dag är jag hos mamma och pappa eftersom dom är på fest. Så jag passar hunden och katterna. Ska hämta dom i natt när dom är fulla och glada.

Tog med mig Gay ut hit också.Han har börjat tröttna på små tjejerna.
Så han skrek hela vägen till Nyköping i bilen. Sen ´fick han komma ut ur buren. Då la han sig i fram sätet och såg ut som han inte gjort något annat än att å´ka bil i sitt liv.
Nu har han varit ute och sprungit runt på gräset. Fick dock avbryta honom när han såg sin chans att klättra i träd. Han är en gammal man fast han nu tror att han ärkattunge igen.

nu ligger han nere i soffan och sover. Gammel gubben.

Känns skönt att ha hela huset för sig själv. Dock blir det nog inte lika kul när mörkret kommer. Dessytom ser det ut som det är åsk moln på himlen. Rysér av bara tanken.

Ha en bra kväll

Inga kommentarer: