söndag 30 maj 2010

Borta bra men hemma bäst

hemkommen efter att ha varit hos mamma sen igår. Var skönt att vara där. Men har lite svårt för att vara i ett hus själv när mörkret kommer. Men jag såg en 4 timmar lång film om Saddam Hussein. Intressant men det vart lite tjatigt. Men nu har jag sett den.

Gay var ledsen i natt. Så så fort jag vaknad så packade jag in honom i bilen och åkte hem. Han var gnällig hela vägen hem men nu sover han i sin pepsi låda. Nöjd och glad.

Har städat i vardagsrummet, var ingen lek. Fan vad damm det blir. Men nu ser det bättre ut. Väntar på att juan ska städa sovrummet, lär ju inte hända. Men jag är trött att behöva göra allting själv hela tiden. Så nu får han faktiskt ta tag i sig själv.

I morgón är jag ledig så det blir lungt, ska köpa en backspegel. Sen slappa
tisdag är det kurs i säkerhet på SSAB
Sen börjar arbetsveckan på onsdag.

Om jag skulle ta och jaga igång juan. Men simsons på tv. Det kommer bli svårt att få i gång honom. Men tven har ju en strömkabel som kan ådra sig alla möjliga skador. Så det kommer nog funka.
Ha det

Inga kommentarer: