söndag 28 mars 2010

Sitter här hemma och är sjuk som fan.
Började med kraftig huvudvärk i fredags och det vart ju feber i lördags,
men jag gick till jobbet. Japp jag klarar ju att jobba med smärta så varför kan jag då inte jobba med lite feber? Alvedon tar ju bort det mesta.
HAHA eller hur. Helt borta i huvudet blev jag av feber jäveln som på något sätt struntade i alla alvedon jag knaprat. Jaha ja, så då var det bara erkänna sig besegrad och gå hem. Med ångest så klart.
Somnade som en död på soffan och sov ett par timmar, vaknade för att åter igen sova ett par timmar för att sedan vakna i full panik och rummet såg så där konstigt ut. Kollade temp. 39.5
Inte konstigt att inget såg normalt ut.

Alvedon igen. Drack vatten, minns inte hur jag kom ner i sängen. Somande på något sätt där iallafall.

Nu har jag vaknat igen. 37.9 i temp. Måste säga att det blir bättre.
nu ska jag ta en alvedon till (har nog överstigit dagsdosen men skit samma)
lägga mig på soffan och hoppas att febern sjunker ännu mera.

37.9 är okej att ha, det kan till och med vara skönt att ha lite temp när man ligger i soffan. Men går det över 38 då blir jag bara medvetslös i huvudet.

Blir inge jobb i dag heller *snyft*

satsar på att jobba natt i morgon

Inga kommentarer: