lördag 20 februari 2010

Tack gode gud att morfar är på väg hem nu. Hoppas bara att han kan landa i sverige utan problem. Vill bara åka upp till honom, men måste ju ha en bil då. Svårt att hitta en bil just nu. På måndag ska jag kolla på en ny bil. Men tills dessa är jag utelämnad till bussar och tåg. Norrtälje ligger jävligt långt härifrån om man ska åka kommunalt, går typ snabbare att åka till Malmö.
I detta väder så tar det dessutom 5 timmar längre än dom 8 timmarna det tar att åka kommunalt. Jag kan förstå att bussarna har en anledning att vara försenade, för det är inte lätt att köra i detta väg lag. Men tågen, kom ingen, Om tågen missat det så går dom på räls. Om det är mycket snö så sätt en plog på fanskapet då.

Så det blir sitta hemma vid telefonen och vänta. Jag är ju inte känd för att vara dukig på att vänta. så detta blir en utmaning. Svar ska komma på en gång när man ber om dom. Inte en minut senare, det borde fan vara en rättighet.

Sen har Itunes och Spotify lagt av också. Så nu sitter jag med Ipoden i örats. Juans Ipod dessutom eftersom någon katt i detta hem fått för sig att bajsa just på min Ipod. Det har dessutom blivit bajs inne i den på något sätt så dden luktar oavsett hur mycket jag skrubbar. Jävla skit!

Så nu delar vi på en Ipod, men jag är underlivet så jag sätter reglerna för den.
Ibland är det jävligt underbart att vara kvinna i ett land som detta. Hehe..

Grannens playstation har dött också, jag hoppas att det är ett virus som sprider dig till vissa playstation i denna lägenhet.

Nej nu får det vara nog med att klaga,
över och ut

Inga kommentarer: