torsdag 18 februari 2010

En dag med mycket aktivitet

Lite av mina aktiviteter i dag

* vaknade 9.00 trött som ett as
* ringde jobbet och berättade att jag fått ett nytt jobb *stolt*
* fick nya tider på kommunen i helgen
* ringde IF metall och såg till att bli medlem där
* ringde kommunal och beställde övergångspapper (från och med 1 mars är jag inte kommunalare längre, skönt!)
* 11.00 kom pappa och vi åkte till verkstaden med den nya tändspolen
* skjutsade pappa till tåget
* hämtade ut pengar på banken och satte in pengar och hade mig, bokade tid för att byta till sörmlandssparbank
* mådde bra av mina vuxenpoäng i samband med bank bytet
* rökte en förbannad massa cigg
* Mötte Emma och åkte till Påljungshage
* handlade på City Gross
* skällade på City Gross över att dom har Hallah slaktad kyckling tillsammans med icke Hallalh slaktad kyckling. Emma fick skämmas över mig
* Stressade upp mig
* Var på Secondhand affär med Emma
* Hittade ett par super fina skor, dom passade inte, grät en smula på insidan
* köpte en röd och fin väska (har nu 70 stycken)
* förbannade mitt väsk begär
* rökte ännu flera cigg
* vart kissnödig, glömde att kissa, fick ont i magen, kom på 3 timmar senare att jag skulle kissa, magvärken släppte
* Åkte till Juans föräldrar och åt mat
* 17.40 pappas tåg skulle komma in till Nyköping
* 18.00 kom det,
* förbannade Sj och rökte lite mera cigg
* Köte sushi och åt det hos pappsen
* solade med Malin
* förbannade mig själv att jag solade 30 minuter i ett solarie med nya rör
* duschade av mina sönder brända hud
* förbannade min sönder brända hud
* kelade med råtta
* förbannade mig själv att jag rökt så mycket
* hoppade runt lite i ren lycka
* insåg att jag har ett missbruk, socker är min drog
* funderade på att sluta med socker, drack ett glas cola och mådde bättre.
* Försökte peta tänderna med tandpetare som bara gick av
* Skällade på Juan över att tvättpåsen stod kvar
* förbannade mig själv över att jag inte tagit undan den tidigare
* suttit på facebook
* förbannat mig själv över mitt facebook missbruk, skrev lite mail på facebook, glömde mitt missbruk eftersom jag genast mådde bättre
* rökte lite mera cigg
* 23:31 och jag räknar med att jag har somnat stående inom 10 minuter

1 kommentar:

Zarah Sjökvist sa...

Haha den var då en dag med mycket på listan fast detär väl egentligen det ser ut varje dag, klagar på det man gör och ger det igen. Lustigt hur vi beter oss :P