fredag 8 januari 2010

nu sitter jag här igen, ska väl gå och lägga mig. Har lyckats tvätta allt i dag.
Har städat och donat här hemma. Har varit jätte skönt. Magen är ju som den är. Trodde att cystan sprack i dag, högg till som fan, men det släppte så fort så den är nog kvar. Skit samma, den får fan sitta där den sitter nu.

har legat i sängen nu på kvällen och tittat på tv, Crack the rat fick vara med i sängen. Tog typ en halvtimme innan hon hade undersökt klart allt i sängen sen la hon sig och tok knastrade och ploppade med ögonen , så nu är hon säkert helt slut av allt mys.

Hon har blivit så otroligt mysig den där tjejen. Alltid när man kommer in i råttrummet så brakar det till i buren så kastar hon sig ner på hyllplanen och hoppar ut ur buren för att vara med. Då blir man glad oavsett vad som hänt innan.

Så jag och Crack the rat har haft en riktig mysig stund. Nu är hon inne och bråkar runt med dom andra tjejerna. När jag släppte in henne så vart det ett himla luktande i rumpor och lekande.

Då vill jag bara gråta, när man ser sina små tjejer springa i väg tillsammans. Jag är bara för känslig i dag.. nej mot sängen..

Inga kommentarer: