lördag 9 januari 2010

Bio idag

I dag var jag och Juan inne i Nyköping, vi käkade sushi och tittade på Avatar. Filmen var sjukt lång men det kändes inte för den var bra hela tiden.
Var en handikappade kille där i övre tonåren. Han hade nog med sig en assistent eller släkting, han fick gå in först eftersom han är rullstols bunden. Så satte dom honom i en vanlig bio stol. När filmen var klar så skulle ju alla ut först, massa snor ungar bara klev över honom som han vore en dörrmatta. Stackarn. Jag vart så förbannad. Jävla snor ungar. Inget jävla hyfs. Det var ingen som visade honom respekt. Assistent försökte leta upp hans rullstol och samtidigt se till att ingen puttade ner honom. Fan vad jag blir förbannad på sånt där.

Det har varit en underlig dag, har varit massa explosioner som skakat rutorna. Vet inte om det kommer från verket eller om dom spränger någonstans. Men jag oroar mig mkt för råttorna, tänk om rutan går. Men nu verkar det ha lugnat ner sig.

Nej nu ska jag värma mig i duschen.

Inga kommentarer: