måndag 4 januari 2010

Åkte till mamma och pappa igår, tänkte börja kolla på Lost 5. Ligga där ett par timmar och tryna med min stackars mage. Slutade med att jag blev kvar över natten. Lyckades se hela Lost 5. Trodde att det var slutet på Lost och att jag skulle få en förklaring på hela ön och allt annat också. Men icke, finns en Lost 6 också. Jippi ja. Var lagom sur. Men Lost 6 börjar sändas på tv i USA nu i februari så jag ska ladda ner varja avsnitt tills förklaringen kommer.

Har haft det väldigt jobbigt med magen, men ska till läkaren i dag 15.30.
Vill inte behöva opereras. Men nu börjar jag tröttna. Fan ta bort skiten. Den ska inte vara där.
Men jag hoppas att den kanske har spruckit och det bara är vätskan som orsakar smärta nu
fortsättning följer på den biten.

Nu måste jag laga mat till råttorna (ifall jag blir inlagd så finns det mat till dom) skriva klart mina timrapporter. Duscha och sen förhoppningsvis hinner jag även diska.

Mycket att stå i på kort tid.

Har gjort en bra sak i dag. Har köpt solkräm. ÖB is the shit

Inga kommentarer: