onsdag 28 april 2010

Nya tag i bloggen

Dags att ta upp bloggandet igen på allvar.
Har varit dålig på det.
Men nu ska det skrivas och gråtas och skrattas.
Eller något åt det hållet iallafall.

Har jobbar fm i dag. är tufft när klockan ringer 4.45
Men vad fan jag ska inte klaga. Jobbet är inte riktigt vad jag trodde. Men jag trivs på min lilla station mitt i kaoset. Jag är där för att jobba inte för att skaffa vänner.
Blir bara sur när jag ber om hjälp och inte får den.
Om ingen plåt kommer utanför grindarna så får ingen av oss lön.
Samarbete är det det ont om ibland. Men i dag har varit en bra dag iallafall. Trots tidig morgon.

Nu ska jag snart till Boda bord med facket. Helt okej. kommer somna stående när jga kommer hem. Men behöver inte oroa mig för att jag inte ska kunna sova iallafall.

Nej dags att ge sig av.

Inga kommentarer: