fredag 30 april 2010

Nu sitter jag här och har varit och jobbat.
Såg en råtta på ssab i dag. vart riktigt glad efter det. Dom små djuren kan verkligen rädda en hel dag.

Borde väl gå och lägga mig snart. Är super trött men får ingen ro i kroppen. Det är valborg i dag. En dag som borde firas i Uppsala. Men samtidigt är jag glad att jag jobbar och slipper vakna med en hemsk huvudvärk i morgonbitti.

Är glad att det är dåligt väder också. Det räddar säkert många liv. Många som struntar i att supa sig redlöst packade. Har inte märkt så mkt här i Oxelösund så det känns som det kommer bli en lugn natt. Brukar braka till vid typ 2 när sista bussen kommer. sovrumsfönstret ligger så jävla dåligt till. Man hör allting som händer nedanför fönstret. Men men valborg en gång om året. Jag låter som en gammal kärring.

Men nu ska jag se ett nytt avsnitt av greys.
Över och ut

Inga kommentarer: