torsdag 4 mars 2010

Sitter här hemma med en liten råtta innanför tröjan, hon är lite ensam just nu så hon får sova en stund hos mig, får dåligt samvete att jag ska åka och jobba och lämna henne, men när jag kommer hem blir det chips och en bra film med Crack the rat.

Har fått pengar av försäkringskassan så jag har varit nere på banken och satt in dom på mitt konto. så i morgon är det veterinären med Gay, ska kolla att hans lungor är som dom ska vara.
Sen ska jag handla mat inför helgen sen jobbar jag natt så jag ska väl försöka sova något mitt i allt också. På måndag funderar jag på att åka till IKEA och titta runt lite, blir nog lite shopping mitt i allting också.

Alltid när jag är på IKEA kommer jag ut 1000 kr fattigare, jag förstår inte hur det är möjligt.
Denna gång har jag dock present kort så jag ska använda det och shoppa lite.
Behöver lite nya bestick lådor och kastruller och sånt där tjafs, kanske blir en ny lampa också. Självklart saker till liten råtta också. det funkar inte att åka till IKEA utan att köpa råttsaker.

Nej men om jag skulle försöka komma iväg till jobbet och försöka hitta en parkeringsplats, har ingen lust att gå i dag och vill inte gå hem med blött hår. Inge bra, sen är jag lat också så jag orkar inte att gå. Jag köpte bil av en anledning. För att slippa gå över allt, jag hatar att gå finns inget värre.

Måste bara säga att jag hatar reklamen på spotify.
Bara så ni vet,
nu ska jag inte sitta här och prata längre.
NU KOM POSTEN! hihi

Inga kommentarer: