söndag 14 februari 2010

Nu sitter jag här igen men söndagsångest. Så mycket som kan hända i morgon och jag hoppas att denna vecka blir bätte än förra veckan.
Bilen är fortfarande trasig och jag känner mig så instängd. Jag har körkort, betalat dyrt för det och kommer därför inte gå och handla eller åka buss, så fan heller.

Så helgen har inte bjudit på så mycket. Solade igår och färgade håret, det skulle blivit brunt men det vart rött. Men det ser ganska okej ut så länge det inte lyser någon lampa på mig för då är det för rött.

Jag mår inge vidare i dag, vill ha besked. Detta stressar upp mig sjukt mycket.
Jag önskar bara att jag kunde få besked även om beskedet är dåligt.

Sen har jag och Crack the rat spenderat massa tid tillsammans i helgen. I går löpte hon som en tok så det var inte så mycket mys där inte, hon sprang mest omkring som en galning. Men hon fick rusa omkring här i soffan och leka. Tror att det var populärt. Ska ta ut henne snart igen. Men hon har sovit hela dagen så hon håller på och vaknar till liv. Den lilla sötnosen.

Inga kommentarer: