måndag 8 februari 2010

Helgen har varit ganska bra.
Var hos Juans föräldrar i lördags sen var vi på OT där det var salsa kväll.
Jag har inte druckit på väldigt länge. Men jag fick i mig två tequila shots och 4 drinkar. Så jag var allt annat än nykter när det var dags att gå hem. Men jag dansade dom en galning och mådde jävligt bra. Men i söndags vaknade jag med feber och lagom bakis. Så det var mindre kul.

I dag är det måndag och massa som ska göras. Måste städa eftersom jag varit lat nu i helgen. Men jag plockar bara runt allting som vanligt.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att gå och få lite terapi. Vilket jag inte har lust med alls.

I går ringt Kim. Skönt att prata med henne, det var så jävla länge sen vi sågs. Måste ta mig själv samman och lämna denna stad. Men om jag får jobbet så ska jag försöka åka upp för då vet jag hur jag jobbar och kan planera lite. Dessutom får jag en lön. Just nu är det A-kassan och dom är ju inte kända för att vara snabba.

Jaja jag ska väl göra mig i ordning..

Hörs och syns och allt det där..

Inga kommentarer: