torsdag 18 februari 2010

Då har jag äntligen fått besked. Är så glad, känns som en stor sten som lyft från mitt hjärta.
Men jag har inte skrivit på papper än, så jag håller mig lite till innan jag är hundra procent. Man vet aldrig vad som händer på vägen.
Men nästa vecka ska det skrivas papper :)

Så nu sitter jag och försöker flytta över till IF metall. Men kommunal är sega på att svara i dag, konstiga telefontider.

I dag är jag ledig iallafall, har så sjukt mycket att ordna, ska få låna pappas bil så jag kan åka och handla och fixa lite. Men i dag ska jag verkstaden få den där förbannade tändspolen så hoppas jag att dom är snabba och kan fixa min bil så jag har den nästa vecka. Behöver den. Ska ge blod på tisdag, läkaren på torsdag.

Massa att ordna i dag.

Sov inte så länge heller.. Men vad fan. Sova får man göra i graven.

Katterna lever loppan här hemma, ingenting är där det ska vara och katterna sover i mitten.

Pojkvännen är inte heller där han ska vara, han ligger just nu under lakanet i sängen och sover med öppen mun och spottar ut sig små snarkningar med jämna mellan rum. Men det är ganska skönt att få en egen stund på morgonen och ordna med det jag vill ordna med.

Sambolivet har sina fördelar och sina nackdelar.

Nej men om jag skulle ta på mig lite andra kläder kanske

Inga kommentarer: