onsdag 6 januari 2010

fan vad kallt det är..
Dagen började med handling, som behövdes.
Stod en massa folk på parkeringen och höll på med sina bilar som inte ville starta, men min pärla startar ju alltid när ingen annan bil startar, dock när alla andra startar så startar inte min bil. Var riktigt stolt över min lilla pärla. Okej min dörr hade frusit fast, så jag fick klättra in från passagerar sidan men vad fan. Det funkade det också.

nu är jag bara hemma och har tagit en lång dusch och myst lite med trött råttor.
Får vänta tills mörket faller tills mina små damer vaknar till liv.
I går var dom som galna. Dom fick nötter som var intryckta i en toalätt rulle. Det tog väl 10 minuter så var nötterna ute. Är så stolt över mina små inbrottstjuvar.
Så i dag får dom vara trött. Vägde dom i går också. Allting såg jätte bra ut, vilket gör mig glad.

Shy ska till veterinären på måndag. Tror att det är dags för henne att få somna in nu. Knölen hon har blivit så stor att den släpar i backen. Men vi ska se var veterinären säger först. Känns tungt. Men jag vet att hon ska till ett bra ställe med massa vänner. Men orkar inte tänka mera på det just nu för det gör mig bara ledsen.

I går satt alla råttor på fönsterkarmen med sina svansar på elementet, såg sjukt kul ut..

nej nu ska jag läsa lite.

Inga kommentarer: