tisdag 5 januari 2010

Börjar tröttna på mig själv nu.
Har varit så trött i natt, men bara sovit en timme, vaken en timme osv. Fattar inte varför det ska göra så ont på natten, räcker det inte med dagen?
Så nu är jag vaken och ska till jobbet och lämna in papper så jag kan få lön i slutet av månaden. Har ingen lust, vill bara ligga i sängen. Så i dag blir det nog ligga i sängen hela dagen och försöka ta igen sovande lite, om det går. Kanske bestämmer sig magen att vara okej i dag. Man kan ju alltid hoppas.
Har varit inne och fått lite kärlek av råttorna, dom brukar ju vara vakna nu, men dom sov allihopa i sina hängmattor. Kissat i dom har dom gjort också. Dags för ett byte av häng mattor idag.
Men att börja morgoneon med att pussa på råttmage är underbart. Finns inga problem i världen då. Eller ja råttan jag pussade var ju inte så där jätte lycklig över mitt pussande, men vad fan. Hon får stå ut. Så nu ligger hon och ser arg ut i sin hängmatta, får nog vänta med mitt näste pussande till kvällen.

I dag är annars en lugn dag. Inget speciellt händer mig. Vilket är ganska skönt. Så det blir nog sängen och min bok och sova under dagen i dag. Ibland är det skönt att vara sjukskriven. Men det hade varit skönare om jag hade jobbat och sen varit ledig i dag. Men men...

Oj klockan rusar iväg. Dags att gå
över och ut.

Inga kommentarer: