onsdag 30 december 2009

I dag skulle jag ta det lungt. Men jag var ju tvungen att tvätta, vilket ledde till att jag var tvungen att städa ur råttornas gaderob. 9/10 handdukar ser ut som dom blivit attackerade av en T rex så det var dags att kasta lite sådna trasor.

Har gått bra att tvätta. Skönt att få det gjort nu innan nyår.

Men det är något som pågår i min mage. jag vet inte om det är cystan som håller på att spricka, hoppas att det är så. Men det hugger till ibland så jag fan tror att jag ska dö.
Jag känner cystan på magen och den är ju fortfarande kvar där, den kanske läcker eller något. Men den flyttar lite på sig och den irriterar mig som fan. Kan man inte bara stoppa in en nål och punktera den själv?
Jag vet att mina egna operationer aldrig varit lyckade. Försökte tömma en ficka med var som jag hade under min visdomstand.
Jag gjorde allt rätt, kokade nålen och sen började jag gräva. Men det slutade med att infektionen vart 20 ggr värre och Linda fick äta massa antibiotika och träffa tandläkaren som undrade hur i helvete jag tänkte. Jaja men jag trodde ju faktiskt att det skulle bli bättre.

Ibland måste man ta tag i saker själv. Men att sticka en nål i min mage tror jag är att dra mina medicinska kunskaper lite väl långt. Men i teorin borde det funka.

Jävla mage. borde fan utbilda mig till läkare och kunna utföra sådna här saker på mig själv.

Håller tummarna för att den ska spricka nu. Men märker ingen minskning på magen.
Skulle inte förvåna mig om den typ klonar sig själv och det kommer 10 nya. Bara för att det är jag.

Jävla mupp kropp har man fått.

Inga kommentarer: