onsdag 23 december 2009

Då var det julafton i morgon. Hade lite julstämmning i kroppen men efter att Mipmip lämnade oss så känns det inte lika roligt.
I dag ska jag jobba, 16 timmar. Blandade känslor inför det passet. Men jag vet att det är bra med pengar och jag ha inte så mycket annat att syssla med. Slutar 07 i morgon och sen börjar jag 17 igen, så det blir bara en massa sova för mig.
Men jag ska fira jul på annandagen. då är jag ledig. Det är väl på lördag om jag inte minns helt fel.

Men nyår ska jag fira i år. Första gången på länge. Har inte bestämt vad jag ska göra men något ska jag väl hitta på. Ska jobba fram tills 18 på nyår och sen är jag ledig.

Nu måste jag möta mamma som ska hämta lite julklappar och sen blir det frukost och sedan är det dags att gå till jobbet.

Ha det bra och god jul

Inga kommentarer: